W jakich branżach wprowadzenie programów i kart lojalnościowych to dobry pomysł?

W jakich branżach wprowadzenie programów i kart lojalnościowych to dobry pomysł?

Zdobycie klienta, a później jego utrzymanie staje się dla przedsiębiorców nie lada wyzwaniem, którego poziom trudności wzrasta z roku na rok. Firmy cechują się dużą otwartością w poszukiwaniu i tworzeniu sposobów zwiększających sprzedaż. Cel taki można osiągnąć między innymi z programem lojalnościowym, którego skuteczność potwierdzają zarówno dotychczasowe badania, jak i zainteresowanie klientów. Powstaje zatem pytanie, które branże powinny z niego korzystać, aby osiągnąć sukces w swojej dziedzinie, a przede wszystkim wzrost przychodów.

Stabilna pozycja marki i pozyskiwanie nowych klientów

Wśród programów lojalnościowych niewątpliwy prym wiodą karty lojalnościowe, które są atrakcyjne w oczach klientów, motywują do zbierania punktów, a tym samym przekładają się na większą rozpoznawalność marki, a w konsekwencji również większe zyski. W ten sposób firma zyskuje mocne podwaliny, aby budować silną pozycję. Które branże powinny się na to zdecydować? Najczęściej tego rodzaju programy tworzą sieci sklepów, ale również inne branże usługowe – stacje paliw, lokale gastronomiczne, obiekty hotelowe. Wszystkie mają do zaoferowania produkty, które umożliwiają gromadzenie punktów i otrzymywanie nagród lub innych korzyści.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

12 + 14 =