W czym pomoże optyk?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Optyk zajmuje się on doborem odpowiednich szkieł, zgodnymi z receptą wypisaną przez okulistę lub optometrystę. W zależności od potrzeb klienta, wykwalifikowany pracownik jest w stanie dobrać okulary tak, aby te spełniały wszystkie zalecenia. Dlatego musi rozpoznać profil pacjenta, w tym charakterystykę jego pracy, czy to, ile czasu spędza za kierownicą.

Na czym polega wizyta u optyka?

Podczas wizyty u optyka nie tylko otrzyma się dobrze dopasowane szkła, ale także poradę, jakie oprawki wybrać. Specjalista zauważy, jaki ich rodzaj pasuje do danego kształtu twarzy. Pokaże też modne okulary korekcyjne oraz dostosuje je do preferencji związanych z kolorystyką czy finansami klienta. Po dokonaniu ostatecznego wyboru, wykonuje się takie pomiary, aby nowe soczewki zostały dopasowane do kupującego oraz zostaje umówiona kolejna wizyta w celu ich odbioru.

Po odbiorze okularów

Wizyta, w trakcie której odbiera się okulary, jest bardzo ważna. Wtedy optyk ostatecznie dopasuje je do kształtu twarzy klienta. Jeśli po pewnym czasie zauważalny będzie dyskomfort, szczególnie występujący za uszami lub na nosie, niezwłocznie należy udać się do salonu optycznego, gdzie zostaną wykonane poprawki. Nie jest zalecane samodzielne uginanie oprawek, gdyż można je zniszczyć.

U optyka można dobrać także inne rodzaje okularów, które nie wymagają recepty. Dla osób, spędzających dużo czasu na słońcu, zaleca się zakup szkieł przeciwsłonecznych, z wzorami których można zapoznać się na stronie https://www.opticdesign.pl/41-okulary-przeciwsloneczne-nerdy. Każdy klient znajdzie odpowiedni kształt i wzór oprawek, odpowiadający jego gustom.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*