Praca z dużą ilością danych – co warto wiedzieć?

Praca z dużą ilością danych – co warto wiedzieć?

W obecnych czasach praca biurowa związana jest z przetwarzaniem ogromnej ilości danych. Nowoczesne technologie umożliwiają gromadzenie wielu informacji. Część z nich jest kluczowa dla organizacji, inne z kolei mogą być wykorzystane podczas różnorodnych analiz. Przed prawie każdym pracownikiem biurowym stoi zadanie uporania się z tego typu zadaniami. W tym celu najczęściej wykorzystywany jest program MS Excel.

Szkolenia z obsługi oprogramowania biurowego

Szkolenia dotyczące pakietu biurowego, a w szczególności arkuszy kalkulacyjnych, są przepustką do uporania się z danymi. Dla nieobeznanych użytkowników Excela zaleca się warsztaty na poziomie podstawowym. Z kolei w bardziej doświadczeni pracownicy mogą wybrać się na kurs Excel dla średnio zaawansowanych szkolenie gwarantuje zdobycie przydatnej wiedzy, która z pewnością ułatwi analizę, jak i przetwarzanie dużej ilości informacji. Doskonała znajomość arkuszy kalkulacyjnych daje nieograniczone możliwości w manipulowaniu danych – ich konsolidacji, archiwizowaniu, jak i automatyzacji raportów i innych czynności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

cztery × dwa =