Mobilny system lojalnościowy – ważny element strategii sprzedaży

Mobilny system lojalnościowy – ważny element strategii sprzedaży

Zaufanie klientów to składnik sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Raz pozyskane należy pielęgnować, oferując korzyści, pozytywnie zaskakując promocjami, czy okazywać wdzięczność za powrót. Dostęp do popularnych rozwiązań: aplikacji mobilnych, promocji i rabatów proponowanych w newsletterach, albo konkursów na stronie przeznaczonych dla stałych klientów ułatwia korzystanie z oferty danego sklepu. Możliwości jest wiele, stąd umiejętne ich wykorzystanie może sprawić, że firma zdobędzie zaufanie konsumentów, a tym samym utrzyma stabilną pozycję na rynku.

Smartfon sprzyja większej lojalności klientów

Klienci przyzwyczajeni do nowinek technologicznych z pewnością oczekują od swoich ulubionych sklepów i dostawców, aby podążali z duchem czasu. Kto raz skorzysta z promocji w formie ciekawego, innowacyjnego rozwiązania, ten szybko przyzwyczai się do wygody i atrakcyjności tego pomysłu. Wiąże się to nierozerwalnie z próbami znalezienia podobnej usługi na znajomym gruncie. Stąd też coraz większa popularność systemu lojalnościowego w formie mobilnej.

Zamiast kart i papierowych kuponów w sklepach wykorzystuje się kody z aplikacji. Dzięki temu klient może zawsze skorzystać z rabatu za wierność wobec firmy, nawet jeżeli nie myślał o tym, zanim wyszedł z domu. Dostępność, łatwość i szybkość, z jaką działają rozwiązania mobilne sprawia, że programy lojalnościowe stanowią jedno z silniejszych i efektywniejszych narzędzi sprzedażowych. Ich wykorzystanie z pewnością podniesie atrakcyjność oferty i chęć do sfinalizowania zakupu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

19 − 3 =