Jak firmy mogą używać dronów w marketingu?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Dzięki mediom społecznościowym marketing stał się niezwykle dynamiczny. Trendy potrafią zmieniać się w przeciągu kilku tygodni, pojawiają się nowe viralowe akcje ale też powstają zupełnie nowe strategie marketingowe. W ciągu ostatnich kilku lat nieodłącznym elementem materiałów reklamowych stały się te, stworzone przy wykorzystaniu dronów.

Nowa jakość obrazu

Dron będący małym, bezzałogowym pojazdem latającym, może przenosić podpiętą profesjonalną kamerę lub aparat. Filmowanie z powietrza umożliwia stworzenie zupełnie nowych materiałów marketingowych. Można pokazać całą halę produkcyjną czy nowoczesny biurowiec, firmy transportowe mogą przedstawić swoją flotę w czasie pracy. Takie materiały filmowe wprowadzają zupełnie nową jakość, dają poczucie profesjonalizmu, co ciekawe stworzenie ich przy użyciu dronów jest opcją nie tylko bezpieczną, ale też stosunkowo tanią. 

Transport produktu

Kilka miesięcy temu, w ramach akcji marketingowej, duża, amerykańska sieć pizzerii dostarczyła swoim klientom ciepły posiłek przy użyciu drona. Produkt został dostarczony szybko, mimo iż cała akcja działa się w godzinach szczytu w dużym mieście. Mimo iż pod względem technologii nie było to wydarzenie przełomowe, to pisały o tym portale informacyjne na całym świecie. Kiedy Amazon ogłosił, że testuje możliwość dostarczania przesyłek dronami ich notowania na giełdzie gwałtownie wzrosły. Dodatkowo, firma zyskała bardzo dobrej jakości, darmowy marketing, ponieważ mnóstwo redakcji technologicznych pisało o tym na swoich portalach, a jeden ze znanych youtuberów przedstawił nawet swoje szacowania dotyczące kosztów takiej dostawy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*